Translate

۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

اتحاد در مسیح



متی گفت... بدن مقتدر و در کل غیر قابل تقسیم عیسی مسیح ؛ یعنی اجتماع مقدسین؛ نه تقسیم می شود ؛و نه در واقع می تواند تقسیم شود
کلیسا به خاطر اتحاد ابدی و تغییر ناپذیرش؛ کُلا به اتحاد خدا و عیسی مسیح خداوند و روح القدس او وابسته است
خود عیسی مسیح است که با پدر و روح القدس همیشه در کلیسایش و در هر بخش بسیار نا چیز آن ساکن است و تمام بخشهای آن را متحد می کند؛ حیات می بخشد و حمایت می نماید.
بسیاری از کسانی که با هم در یگانگی زندگی عیسی مقید هستند ؛ دور هم جمع می شوند؛ و با رشته های یک محبت پر شور متحد می گردند

تنها مسیح سَرِ شایسته کلیساست. کلیسا نیاز به هیچ کس دیگری ندارد.کلیسا متشکل ازاتحادش است.کلا پایه و اساس اتحاد حقیقی باید در مســـیح باشد.

بنابر این اتحاد مسیحی تنها اتحاد الهی است در یوحنا 14

و من از پدر خواهم خواست و او مدافعیدیگر به شما خواهد داد که همیشه با شما باشد، 17یعنی روحِ راستی که جهان نمی‌تواند او را بپذیرد، زیرا نه او را می‌بیند و نه می‌شناسد؛ امّا شما او را می‌شناسید، چرا که نزد شما مسکن می‌گزیند و در شما خواهد بود.
18«شما را بی‌کس نمی‌گذارم؛ نزد شما می‌آیم. 19پس از اندک زمانی جهان دیگر مرا نخواهد دید، امّا شما خواهید دید، و چون من زنده‌ام، شما نیز خواهید زیست. 20در آن روز، خواهید دانست که من در پدر هستم و شما در من و من در شما.
((اتحاد هر فرد مسیحی با پدر و پسردرپدر و پسر میباشد. این اتحاد بواسطه فیض عظیم
* تسلی دهنده؛که روح القدس است* ایجاد می شود))
هدف اصلی و موضوع مهم عطایای روح القدس ایجاد اتحاد الهی است 
در کتاب مقدس واضح نقل قول شده است
افسسیان 3
16و دعا می‌کنم که بر حسب غنای جلال خود به شما عطا فرماید که در انسانِ باطنیِ خویش به مدد روح او قوی و نیرومند شوید، 17تا مسیح به واسطۀ ایمان در دلهای شما ساکن شود، و در محبت ریشه دوانیده، استوار گردید، 18تا توان آن بیابید که با همۀ مقدسین، به درازا و پهنا و ژرفا و بلندای محبت مسیح پی ببرید19و آن محبت را که فراتر از معرفت بشری است، بشناسید - تا از همۀ کمالات خدا آکنده شوید.
20جلال باد بر او که می‌تواند به وسیلۀ آن نیرو که در ما فعال است، بی‌نهایت فزونتر از هرآنچه بخواهیم
آمـــــــین






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر