Translate

۱۳۹۴ دی ۲۶, شنبه

سعید عابدینی به بند اطلاعات زندان رجایی شهر منتقل شد

سعید عابدینی به بند اطلاعات زندان رجایی شهر منتقل شد

 صبح روز جمعه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۴ساعت ۹:۳۰دقیقه ماموران امنیتی زندان رجایی شهر سعید عابدینی کشیش ایرانی- آمریکایی زندانی در بند۴ سالن ۱۲این زندان را  به بند اطلاعات منتقل کردند.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ سعید عابدینی کشیش ایرانی-آمریکایی که بیش از سه سال است در زندان به سر می‌برد و بازداشت وی از نوع بازداشت‌های خودسرانه محسوب می‌شود به اطلاعات زندان رجایی شهر منتقل شد.
این زندانی عقیدتی در طول مدت بازداشت و محکومیت خود از امکانات درمانی، مرخصی و ملاقات با فرزندان خود محروم بوده و فرزندان خردسال وی در حسرت آغوش پدر به سر می‌برند. عابدینی مدت زمانی را در زندان اوین سپری کرده است و در تمام مدت زمان بازداشت خود تحت شدیترین شکنجه‌های روحی قرار گرفته و به همین منظور ابتدا به زندان رجایی شهر کرج تبعید و سپس با زیر پا گذاشتن قوانین مصوب زندان‌ها مدتی را در بین بیماران روانی نگهداری شد و پس از مدتی وی را به بند زندانیان سیاسی منتقل کردند.
این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا و وزیر امور خارجه آمریکا چندین بار خواستار آزادی این زندانی عقیدتی و سایر زندانیان تبعه آمریکا شده‌اند، اما مسئولین با بی توجهی بر روند فشار و آزار و اذیت این زندانیان می افزایند.
گفتنی است که سعید عابدینی، کشیش ۳۴ ساله، شهروند آمریکایی-ایرانی تبار ا‌ست که در سفری به ایران به دلیل راه‌اندازی کلیساهای خانگی و به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به هشت سال زندان محکوم شده است.
نوشین ارشادی
خبرگزاری بام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر